5 תשובות
יש לי 41mm וזה גודל מושלם, לא צריך יותר מזה
^^ כן אבל אני אוהבת ככה אם זה גדול מדי לדעתי זה פחות יפה אני לא אוהבת שזה בגודל של היד שלי
כשמתרגלים הגודל בכלל לא מפריע ואפילו נוח, יותר גדול מרגיש עצום על היד ולא נוח
40 די קטן
יש לי se 40mm ואני ממש מרוצה ממנו