7 תשובות
כדי לתרום למדינה שבה אני חייה ואולי טיפה בשביל לשבור סטיגמות כי אני בת דתיה וגם בשביל החוויה
שואל השאלה:
למה לא..?
למה לא..?
אנונימית
יש לי שני חברים שיצאו עם ptsd, המדינה שמה עליהם זין ענק.
שתדעי שאם יקרה לך משהו במדינה בחיים לא תהיה לצידך, היא יודעת רק לקחת.
רק להרוס לך את הגוף ולא לעזור לעולם.
בשביל מה בתכלס? לשלוף ערבים מהבית שלהם ואז שיבוא שבכניק ויגיד לך עזוב זה לא הוא?
לגרום לעוד שנאה לצבא.
שתדעי שאם יקרה לך משהו במדינה בחיים לא תהיה לצידך, היא יודעת רק לקחת.
רק להרוס לך את הגוף ולא לעזור לעולם.
בשביל מה בתכלס? לשלוף ערבים מהבית שלהם ואז שיבוא שבכניק ויגיד לך עזוב זה לא הוא?
לגרום לעוד שנאה לצבא.
שואל השאלה:
חשבתי ללכת אולי לחילוץ והצלה..
חשבתי ללכת אולי לחילוץ והצלה..
אנונימית
ממש לא.
שואל השאלה:
לא ממליץ ללכת לקרבי?
לא ממליץ ללכת לקרבי?
אנונימית
לוחם לשעבר - רציתי כי חונכתי לציונות.
עכשיו בראייה לאחור בחיים לא הייתי הולך להיות קרבי, הילדים שלי ממש ממש לא ילכו להיות לוחמים. ואני בכלל אדאג שהם ישאפו לפטור.
עכשיו בראייה לאחור בחיים לא הייתי הולך להיות קרבי, הילדים שלי ממש ממש לא ילכו להיות לוחמים. ואני בכלל אדאג שהם ישאפו לפטור.
באותו הנושא: