6 תשובות
איכשהו שתיכן בסדר
הגבת לה בסדר
שניכן בסדר
פשוט תסבירי לה שזה פחות נעים לך.
כנראה שהיא צחקה איתך..
אבל אם נפגעת מזה זה בסדר שאמרת לה.
שואל השאלה:
אבל זה לא סבבה מה שהיא אמרה או שאני over reacting
זה כיאלו מצד אחד סבבה מצד שני לא
כיאלו נפגעת מיזה אבל היא צחקה בסופו של דבר..