7 תשובות
לגיטימי
אם היא בלי חזיה ובלי חולצה מעל היא חתיכת הזויה אבל אם היא סתם בלי חזיה ושמה משהו מעל לא רואה בזה בעיה כאילו חזיה זה לא דבר נוח והיא לא חייבת
זה בסדר.
אם היא מרגישה בנוח אז למה לא?(אם הכוונה לזה שהולכת עם חולצה לפחות)
כנראה שהיא מרגישה בנוח אצלכם והיא קרובה אליו וחוץ מזה שניכם בנות אז מה זה ישנה אם היא בלי
לי זה נשמע נורמאלי
שואל השאלה:
אפילו אני לא מסתובבת בלי חזיה בבית
אפילו אני לא מסתובבת בלי חזיה בבית
אנונימית
באותו הנושא: