התחברות
הרשמה
זה מוזר שאני מסיימת כל שיחה עם משפחה ב:"אני אוהבת אותך" כי...
אני חרדתית וממש מפחדת שאם זה יהיה הפעם האחרונה שאני אשמע אותם או אראה אותם שידעו שאני הכי אוהבת אותם בעולם(אני יודעת שזה לא איך שחרדה עוברת אבל זה חלק משלי)
7 ביוני 2022, 13:25
משפחה
נושאים לשיחה
התאהבות
ביישנות
3 תשובות
לא זה חמוד
L
Love is only a feeling
זה נשמע ממש חמוד דווקא
אנונימי
לא מוזר זה חמוד
נ
נאג'י
באותו הנושא:
זה מוזר שאני נולדתי למשפחה רוסית ואני גרועה בלדבר רוסית?
עד כמה זה מוזר שאני רק בת 14 וממש מחכה כבר להקים משפחה ולהביא ילדים?
זה מוזר שאני כבר עם רשיון עוד מעט מסיימת מלווה'.
מוזר שאני בן 16 ואני רוצה ילדים ומשפחה כבר עכשיו ?
כמה זה מוזר שאני כל היום על אנימה, לא משפחה לא חברים.
אם נכנסת לי שיחה נגיד ב21:59 אבל אני מסיימת לעבוד ב22:00,זכותי לא לענות לשיחה?אני מסיימת לעבוד ואחרי 22:00 לא משלמים לי
מוזר להתחיל שיחה עם מישהו שאני מדברת פה מלא זמן ב"היי"?
אני חייבת סדרות לראות אני עוד שניה מסיימת משפחה מודרנית אוף
נגיד שאני יושבת במסעדה עם משפחה אני אומרת לאמא שלי להזמין לי ולבקש , זה מוזר?
זה מוזר שהמשפחה שלי מספרת לי שניהלתי אתמול בלילה שיחה בחלום?!(יעני בקול)
זה מוזר שהמשפחה שלי כל הזמן אוכלת ביחד וכשאני מסיימת לאכול אני לא מחכה להם והולכת?