4 תשובות
כן
אם היא לא יכולה מה היא תעשה
לא
למה דווקא את זאת שנשארת לבד
מידי פעם זה בסדר אבל לא שרק את כל פעם אם זה יקרה שוב תבקשי להתחלף
לא אם הן אמרו לך לבוא איתן למה שהן ישאירו אותך לבד באוטובוס