9 תשובות
מספיק רק מתנה ויש כאלה שבכללי רושמים תודה וסהו. בהצלחה
למה מתנה? זה התפקיד שלה ואת משלמת לה פשוט תכתבי תודה
חחח מה
אני הולך לחסום אותו אחרי שאני עובר טסט לא רוצה לראות מורי נהיגה בחיים
אני הולך לחסום אותו אחרי שאני עובר טסט לא רוצה לראות מורי נהיגה בחיים
אין צורך במתנה
אפשר להגיד תודה על התקופה וההשקעה וזהו.
אפשר להגיד תודה על התקופה וההשקעה וזהו.
דקה דקה יש מנהג להביא מתנות למורי הנהיגה אחרי שעברת? פעם ראשונה ששמעתי את זה בחיי, אני ארוץ לכיוון השני ולא אחזןר בחיים אחרי שאני מסיימת
היי מה עשית בסוף? רשמת ברכה או קנית מתנה?
שואל השאלה:
קניתי מתנה
קניתי מתנה
אנונימית
מה קנית
שואל השאלה:
שוקולדים
שוקולדים
אנונימית
באותו הנושא: