9 תשובות
לחברה ולמודל היופי יש חלק גדול בזה
חושבת שבגלל החברה..
לאחרונה רק אפשר לראות איך מודל היופי נהפך להיות רזון
לאחרונה רק אפשר לראות איך מודל היופי נהפך להיות רזון
בגלל החברה, כל הרשתות החברתיות, הציפיות העצמיות עולות
שואל השאלה:
מה הבעיה להשים פס? אף אחד לא אומר לנו איך להיראות כל אחד צריך לאהוב את עצמו קיצוניות אף פעם לא מובילה לטוב
מה הבעיה להשים פס? אף אחד לא אומר לנו איך להיראות כל אחד צריך לאהוב את עצמו קיצוניות אף פעם לא מובילה לטוב
לא לכולם יש את הביטחון העצמי ברמה שתיתן יציבות ולמנוע מהערות ודעות ולהשפיע.. זה לא קל בכלל
לא משנה כמה בן אדם "ישים פס" בסופו של דבר הדברים האלה נכנסים לתת מודע ומשפיעים עלינו גם אם לא נרצה
^^^קל להגיד את זה. אבל תחשוב שכל החיים זורקים להן הערות לא במקום על אוכל, משקל, איך את נראת וכו. ולא משנה כמה הן יתעלמו, זה מצטבר ובשלב כלשהו מגיע לנקודת שבירה
שואל השאלה:
אנשים שעושים לא טןב צריך להתעלם! ולא להיות בחברתם ובסביבתם
אנשים שעושים לא טןב צריך להתעלם! ולא להיות בחברתם ובסביבתם
ברגע שמילה נאמרת יש לה השפעה כלשהי, גם אם אתה מתעלם זה מחלחל לאנשהו,
גם לפעמים את הביקורת הקשה אתה עושה לעצמך בעקבות הסביבה ולא רק מישהו חיצוני
גם לפעמים את הביקורת הקשה אתה עושה לעצמך בעקבות הסביבה ולא רק מישהו חיצוני
באותו הנושא: