10 תשובות
אם הנשמה עוד לא הגיעה לייעוד שלה היא עדיין לא מגיעה לעולם הבא
שמעתי שהיהדות מדברת על צדיקים שהנשמה שלהם מתגלגלת לדג כדי שהם יוכלו לכפר על כל העבירות שהם עשו ולהיות 100% בגן עדן.
יש גם כאלה שהנשמה שלהם מתגלגלת לפי היהדות כדי שהם יכפרו על דברים שעשו.
יש גם כאלה שהנשמה שלהם מתגלגלת לפי היהדות כדי שהם יכפרו על דברים שעשו.
גן עדן - זה אחרי התיקון (אם צריך לתקן בגלגול), גלגול זה לא משהו תמיד ולא לכולם.
אנונימי
גילגול נשמות הוא למעשה דבר שלא מקובל על כל החכמים ביהדות פעם..אני זוכר שקראתי על זה פעם. אבל אם כן, אני מניח שכמו שאמרו פה קודם..שילוב של כפרה על חטאים עד שתהיה זכאי להיכנס לגן עדן, או לרדת לעולם שוב כדי שתוכל להגיע למדרגה יותר גבוהה או משהו..
חחח, אני נזכר עכשיו בפרק בחברים שבו פיבי נזכרת בזיכרונות מחייה הקודמים בחג ההודיה, ואומרת לג'ואי שהוא נשמה חדשה, משומה.
חחח, אני נזכר עכשיו בפרק בחברים שבו פיבי נזכרת בזיכרונות מחייה הקודמים בחג ההודיה, ואומרת לג'ואי שהוא נשמה חדשה, משומה.
התשובה הזאת לא פשוטה אבל תקרא בזוהר על גילגול נשמות
האמת לא יודע כמה הייתי ממליץ לקרוא בזוהר..לא זוכר בדיוק את החוקים והמילם המדויקות אבל יש המלצה לא לקרוא בזוהר סתם כך עד גיל מסוים. שוב, לא זוכר על אילו חלקים מדור ועל איזו סוג של קריאה.
נכון^
לא כולם ברמה שהם יכולים לקרוא בזוהר וזה אסור על חלק מהאנשים
לא כולם ברמה שהם יכולים לקרוא בזוהר וזה אסור על חלק מהאנשים
בעיקרון קראתי שרק מגיל 40 מותר לקרוא אבל אח שלי אומר שזה בולשיט ושמי שהמציא את זה זה איזה אחד מהאילומינטים שרוצה להכחיד את התורה וכל השיט הזה
אני לא יודעת ממש אם זה נכון או לא אבל בכל מקרה התשובה נמצאת שם^^
ואסור לקרוא את זה כביכול בגלל שכתובים שם דברים גבוהים מדי להשכלה ודברים ממש מפחידים שיכולים להשפיע על הנפש
אני לא יודעת ממש אם זה נכון או לא אבל בכל מקרה התשובה נמצאת שם^^
ואסור לקרוא את זה כביכול בגלל שכתובים שם דברים גבוהים מדי להשכלה ודברים ממש מפחידים שיכולים להשפיע על הנפש
וגם כי אנשים יכולים לפרש את זה בדרך שגויה^