מישהו יכול להגיד בבקשה איזו תכנית לשים במכונת כביסה לצורך ניקוי אבנית?
חשבתי לשים מלח לימון בתא של אבקת כביסה או אולי 2-3 כוסות חומץ. השאלה מה זה הכפתור הזה שהוא ללא השריה? יש לי כפתורים של סוגי הבגד, זמן פעולה, מהירות סיבוב ועוד כמה כפתורים.
לפי התמונה הזאת לאיזה תכנית עליי לסובב? https://ibb.co/2nYpP9C