3 תשובות
זה לא רק את, הן עסוקות בטלפונים ברור שהן לא יקשיבו לך, זה ממש לא מנומס, אם אתן מדברות אז לפחות תקשיבו אחת לשנייה, אל תהיו בטלפונים, או שתמצאי חברות חדשות שכשאת מדברת הן יקשיבו ויסתכלו עלייך ולא על הטלפון שלהן.
אם הן לא מקשיבות תחזרי על מה שאמרת גם מאה מיליון פעם!
אם הן לא מקשיבות תחזרי על מה שאמרת גם מאה מיליון פעם!
את לא חופרת, ואף פעם אל תשתקי, גם אם משתיקים אותך תדברי, ותמיד תגידי מה את חושבת, תגידי לחברות האלה, אני באה לדבר איתכן , ולא את לא חופרת בשום צורה.
פשוט תדברי איתם אם לא טןב להם שלא יהיו חברים שלך
באותו הנושא: