6 תשובות
אבל אני אישית עושה לייקים למלא סטורים אני אהבתי את הרעיון
אנונימי
יש לי איזה 70 עוקבים ועדיין עושים לי לייקים לסטורים
זה נורמלי? יש לי 60 עוקבים אני מתה
יש לי 1400 וכשאני מעלה תמונה של עצמי עושים לי לייקים בערך 30 אנשים, רובם חברים+ אני מעלה לעתים רחוקות אז יש סוג של הייפ כזה אני מניח..
אנונימי
אני לא בכמות עוקבים נורמלית
יש לי רק 140 עוקבים:(
עושים לי לייק לסטורי סתם חברים או אנשים רנדומלים שזה קצת מוזר לא יודעת לא התחברתי ללייק בסטורי אז לא יודעת כמה זה מקובל