4 תשובות
להמשיך להתקיים אבל היא צריכה תיקון
ליקום לא אכפת.
אנונימי
להמשיך להתקיים אבל בצורה הנכונה, האדם לא קיים בשביל היקום היקום קיים בשביל האדם
עדיף ליקום להתקיים בלעדיה.
באותו הנושא: