7 תשובות
כן
לתלמידי בית ספר זה חינם ממה שאני יודע
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
כן לגמרי אל תדאגי
אם זה חינם למה אומרים שלה שלום בגריויות עולה המון ? יש כאלה שלא צריכים ללמוד ופשוט בבית ספר לא ידעו ועכשיו כן
כן, חינם אם אתה בבית הספר. אבל אחרי בית הספר, אני חושבת שצריך לשלם.
לתלמידי תיכון, כן. לנבחני משנה(כאלה שמשלימים בגרויות אחרי בית ספר), לא.
באותו הנושא: