7 תשובות
אני חושבת שזה פשוט מיוחד כזה
תמיד יש אנשים שיחמיא להם יותר ופחות, אבל מהאנשים שפגשתי, זה תמיד נראה ממש מיוחד ושונה(במובן בטוב)
ממש יפהה
חיחיחחיחי
אנונימית
^די נו זאת שוב אלה?
את עוקבת אחריי???
יש מצב שקוראים לך ענבל? ^^
אנונימית
יש לי גם כזה, זה סבבה נראלי (?) כאילו יפה, סבבה, רגיל, לא משהו מעבר..
באותו הנושא: