6 תשובות
הגיוני מאוד!
כן גם אני ככה
כן.
אני רק רוצה לסיים את השנה ולא לחזור יותר לבית ספר
אני רק רוצה לסיים את השנה ולא לחזור יותר לבית ספר
ברור שזה הגיוני
כן גם אני ררה
באותו הנושא: