6 תשובות
תלך, למה לא?
תלך ותכבד את סבתא שלך
שואל השאלה:
אוף..צודקים אני יסבול קצת בשביל סבתא
אנונימי
אנחנו לוקחים את המשפחה שלנו כמובן מאליו. לא מובן מאליו בכלל שהם עדיין כאן, צריך להעריך כל רגע גם אם מעצבן וקשה.
לך תשמח אותה ותראה את החיוך שעולה לה על הפנים
שואל השאלה:
צודקת לגמרי
אנונימי