22 תשובות
לפי דעתי עדיף להגיד זאת פנים מול פנים אבל מה שכתבת ממש בסדר
זה מעולה
בהצלחנ
מעולה אני הייתי אומר כן
שואל השאלה:
חח
אנונימי
שואל השאלה:
וזה בסדר להגיד את זה משום מקום?
אנונימי
תכין אותו לזה נפשית
כולם כאן הומואים
שואל השאלה:
אני בי והוא סטרייט ממה שאני יודע ואני נראה עדיין בת
אנונימי
רגע אתה טרנס? אז אם הוא סטרייט הוא לא יצא איתך כי אתה גבר
כן זה ישיר ומדויק
זה כל כך חמוד בהצלחה
מעולה
סהצלחה
שואל השאלה:
אבל אני עדיין בת חיצונית
אנונימי
שואל השאלה:
ובסדר אני אכין אותו
אנונימי
^^ אה הבנתי. בכל מקרה רק שיהיה מודע. אז תגיד לו מה שרשמת כנות זה תמיד טוב !
כן כן זה מעולה
בהצלחה
זה טוב ככה
תשלח ! למה לא? מה כבר יקרה?
גם אם הוא סטרייט אתה לא מעדיף לפחות להוציא את זה החוצה? ככה תוכל להתקדם הלאה יותר בקלות.
אבל תעשה מה שאתה רוצה, אם אתה לא חושב שלשתף יעזור לך להמשיך הלאה אתה לא חייב.
מסכימה ומחזקת
אני חושבת שאם הוא סטרייט ואתה בן אז זה כנראה לא יעבוד..כדאי שתהיה מוכן לכך אם הוא באמת סטרייט.
אתה יכול לספר לו איך אתה מרגיש בכל מקרה, אם אתה מרגיש שזה משהו שאתה רוצה לעשות.
ואולי לפני כדאי לך לנסות לברר אם הוא באמת סטרייט או אולי..
שואל השאלה:
טוב אני לא יודע אם לשלוח
אנונימי
אני מציעה לך שכן,חיים פעם אחת ואז אם לא עושים דברים חיים עם הספק הזה מה היה קורה,לא עדיף לנסות ולהיות מאושר איתו??