2 תשובות
באמת מבאס ופוגע בטירוףף
תדברי איתה
^יותר נכון אל תדברי איתה


סתם ממש הגיוני שנפגעת ואת חייבת לומר לה משהו אל תשתקי


אני לא הייתי שותק הייתי משתק