27 תשובות
חוסר טקט, אני די בטוח שהם יודעים שהם שמנים וזה שתגיד לא יעזור, אם הם באמת היו רוצים לשנות את זה הם היו משנים
אין שום בעיה
לא הבנתי אבל למה שתגיד את זה איך זה במטרה לעזור?
זה חוסר טקט וזה לא נעים להם
זה כמו לאמר למישהו שהוא טיפש.

בין אם תרצה או לא תרצה, אתה לא יודע איך הבן אדם האחר יקבל את זה, לכן זה יכול לפגוע בו.

וחוץ מזה אף אחד לא אוהב לשמוע דברים לא טובים עליו.. זה אחד מהם אני מניחה..
לי אישית אמרו הרבה ועזר לי ממש לרדת במשקל
אבל אני מאמין שיש אנשים שזה פוגע בהם וההפך הם עולים במשקל
אנונימי
לרוב שמנים מקבלים הייט על הגוף שלהם, לכן אם תגיד להם שהם נראים שמנים זה יפגע
איזה אמיץ אתה אחרים היו שואלים את זה מאנונימי
שואל השאלה:
יש כאלה שמעליבים, וזה לא יפה.
אבל יש כאלה שרק רוצים לעזור להם(כמוני) והם לטובתם.
כי הם מודעים לזה אולי??? זה לא שאמרת להם והם פתאום הבינו
וזה נשמע ממטרה רעה כאילו אתה חושב שזה מכוער
שואל השאלה:
^זה לא יפה לדעתי, לא מכוער.
אבל זה לטובתם, גם בשביל הבריאות וגם בשביל מראה טוב.
אבל איך להגיד "אתה שמן" זה ממטרה לעזור? אתה חושב שהם לא יודעים את זה?
אין בעיה, אני בעד.
אני תמיד אומר לאנשים שמנים ברחוב שירזו כי זה לא בריא.
יש מודל יופי בעולם ולהיות שמן לא נמצא בו
להגיד לבן אדם שהוא שמן זו לא מחמאה זה העלבה
אני לא הייתי רוצה שיגידו לי את זה לא משנה מה גם אם זה בשביל לעזור לי
^ אויש נו איזה חוסר טקט.. אני ממש מקווה בשבילך ובשביל אנשים אחרים שאתה צוחק.
אנשים שמנים יודעים שהם שמנים, ואלה עם עודף משקל יודעים שזה לא בריא, אתה חושב שאם פשוט תגיד להם שהם שמנים יגרום להם לרצות להתאמן? יש כאלה שקשה להם להרזות, יש כאלה עם אכילה רגשית שבוכים כל היום שהם לא מצליחים להרזות. אתה לא מכיר את הבן אדם אז לא להגיד דברים דפוקים וחסרי טקט כאלה.
שואל השאלה:
^אני מדבר על אנשים עם עודף משקל קטן, הם לא תמיד מודעים.
איזה חוסר טאקט. זה ככ מעליב אתה יכול לגרום לאנשים להיות עם הפרעות אכילה מקווה שאתה לא תגיד את זה למישהו/י.
אתה מתנהג כאילו יש להם קצר במוח. אדם שמן יודע שהוא שמן.
זה הגוף שלהם מה אתה מתערב בכלל
זה מעליב. הם יכולים להיפגע מזה.
וחוץ מזה, מה אכפת לך? איך היית מרגיש אם מישהו היה בא אליך ואומר שאתה שחיף, שהאף שלך ענקי, שצלקות האקנה שלך נוראיות?
שואל השאלה:
^^אני לא שחיף, משקל ממוצע.
האף שלי קצת גדול, אבל לא ענק.
אין לי אקנה ואני נקי מחצ'קונים.
מודעים ועוד איך.. מה נראה לך שהם לא מסתכלים במראה? אתה לא יודע מה עובר על אנשים, זה יכול לגרום להפרעות אכילה אוי ואבוי לך אם תגיד משהו כזה לבן אדם!
ואם אתה מדבר על אנשים שסתם יש להם קצת בטן אז תשתוק מה אכפת לך, לכל בן אדם יש גוף אחר ושומן זה לא תמיד מסוכן
ככה אתה נשמע כשאתה אומר לאנשים שמנים שהם שמנים חביבי. אתה מודע לאיך שאתה נראה, ככה גם הם.
שואל השאלה:
^^עזבי מסוכן, לא צריך ללכת למצבי קיצון. אני מדבר על המראה. יש אנשים שאם הם ירזו רק 5-6 קילו הם יוכלו להיראות נהדר.
נשמה אל תדחוף את האף לעניינים שלא שלך
יש אנשים שבוכים כל יום על המשקל שלהם ולהגיד להם דבר כזה בפרצוף זה פשוט ישבור אותם, זה יכול להכניס אותם להפרעות אכילה
ובוא נגיד שיש מקרה הפוך, אנשים שמנים שאוהבים איך שהם נראים
מה אכפת לך? טוב להם בחיים, אם אתה רוצה תרזה אתה. הם כיף להם ככה מה אתה דוחף תאף כל אחד יעשה מה שטוב לו
מחקרים וניסויים מראים שמתיי שאתה מעיר למישהו על השקל שלו זה לא עוזר ואפילו גורם לו להשמין יותר לוויס פיטנס עשו על זה סרטון (ולא אני לא תומך בהשמנה)