8 תשובות
אסור לקטוף את חיות הבר..
זה כואב
אני מדמיינת בראש תמונות של הסיטואציה. זה מצחיק. ולא, תרחם על הברווזים. סביר להניח שהרבה יותר טוב להם שם מאשר בבית שלך.
אני בוכהה דאפק למה שתעשי את זה
למה שתעשה את זה
תנסה ותעדכן
תנסה ותגיד לי
חייבת להגיד לך אבל תיקח מהפארק הלאומי שליד הספארי מבטיחה לך הם יותר מיוחדים היום ראיתי אותם מתנשקים
אהבתי עד מאוד לכי על זה