5 תשובות
בעיקרון אני שמה הרבה אבל כי אני אוהבת להתאפר ולבטא את עצמי דרך איפור - כל אחת ומה שהיא אוהבת. אני גם מאוד אוהבצ את עצמי גם בלי איפור ואני בטוחה שאת מהממת מאוד ולא צריכה את כל זה
שמה פריימר וקרם הגנה (בסיס טוב לאיפור)
קונסילר
קצת סומק כזה בסטיק
מסקרה
אייליינר
הייתייטר בקצה של העיינים ובאף
ווזלין בפה
מסקרה בעיקר
אנונימית
פעם הייתי שמה הרבה
עכשיו אני שמה ג'ל לגבות, עיפרון שחור מתחת לעיניים ,סומק, איילנר, לפעמים ריסים וזהו אני לא שמה מייקאפ או דברים על כל הפנים אני בעיקרון מבליטה רק את העיניים
מסקרה , קונסילר סומק פודרה עיפרון עיניים הייליט קונטור וברונזר וצללית