5 תשובות
הסתדרו בחיים
מגניב , הם הלכו בדרך הבטוחה
אם הם נהנים מהעבודה אז סבבה.
גם אני נראה אעבוד שם בסייבר או פיתוח, נראאה כבר
גם אני ילך לשם עדיף זה הכי בטוח