5 תשובות
הסתדרו בחיים
מגניב , הם הלכו בדרך הבטוחה
אם הם נהנים מהעבודה אז סבבה.
גם אני נראה אעבוד שם בסייבר או פיתוח, נראאה כבר
גם אני נראה אעבוד שם בסייבר או פיתוח, נראאה כבר
שיופי להם
גם אני ילך לשם עדיף זה הכי בטוח
באותו הנושא: