6 תשובות
כן בעיקר בשאלות של אמונה
כי אנשים שופטים כמו בכל מקום לצערי וגם אני עושה את זה לפעמים
כן מאוד
במיוחד שאנשים שואלים את אותם שאלות אבל למה הם מצפים
כי בכללי אנשים בישראל הפכו למגעילים מאשר נחמדים.
אבל שתדעי שעדיין נותרו כאן אנשים ממש טובים ונחמדים שרק מחפשים לעזור ולשמש כאוזן קשבת
מסכימה
כן,
מסכימה עם hurts heart, וזה נכון שעדיין יש פה הרבה שמנסים לעזור ולתמוך..