13 תשובות
מוחקים את זה
..n
למחוק את האפליקציה
תשימי לך זמן מסך ותעסקי בדברים אחרים בזמן הזה
להתחיל לעשות עליו הגבלת שעות בטלפון
למצוא תחביבים אחרים
ותכלס בסוף זאת החלטה שלך
מוחקים
תהיי מלא בטיקטוק עד שימאס
שואל השאלה:
מניסיון שאני מלא בטיקטוק זה לא עובד
למחוק
אםשר בהגדרות לשים זמן מסך
יש אפשרות באפליקציה להגדיר זמן יומי
לא למחוק...אז את חושבת רק על להתקין ועל זה שזה מחוק...באמת להגביל זמן...ואם זה כן ממש קיצוני..אז למחוק לגמרי ולא רק את האפליקציה
אם יש לך אייפון את יכולה להגביל את הזמן שלך באפליקציה