14 תשובות
מסכים עם ספיידרמן
תגיד לו שהוא אוהד הצלחות כי ריאל זה רק אוהדי הצלחות
לא אומרין
לא אומרים חח
אל תאמר אבל יהיה לך קשה להסתיר את זה בדרבי בין השתיים חחח
בוא פיפא אני אכסח אותך אם נבחרת ויאטנם
אני שובר אותך עם קבוצה חצי כוכב
אני מעדיף את בארסה אבל כל אחד ודעתו
רק בארסה
כן עלאק חצי כוכב
יש לך פיפא במחשב?
לא יש לי אקס בוקס
וואי וואי תקשיב טעות חייך ריאל הכי טובים
^^^ איך ריאל זה אוהדי הצלחות בדיוק איך?... זה שהקבוצה שלך רמה ליגה אירופית לא אומר שאוהדי ריאל אוהדי הצלחות