3 תשובות
חיימי 700 קלוריות זה כלום וממש לא בריא
גם אם תראי שאת מרזה מזה זה לא יתפוס לך להרבה זמן
צריך דיאטה נורמלית בשילוב ספורט ומותר לאכול הכל
גם אם תראי שאת מרזה מזה זה לא יתפוס לך להרבה זמן
צריך דיאטה נורמלית בשילוב ספורט ומותר לאכול הכל
מחקרים מראים שהקיבה שלנו מתרגלת לנפח מזון קבוע זה יקרה בכול מקרה בתהליך תמצאי את הtdeeשלך
(סך ההוצאה האנרגטית היומי)
ותכניסי תגוף לגירעון *קל*
אין צורך ביותר מזה בהצלחה(:
(סך ההוצאה האנרגטית היומי)
ותכניסי תגוף לגירעון *קל*
אין צורך ביותר מזה בהצלחה(:
רגע מה 700 קלוריות את נורמלית
את תיכנסי למצבשלזמינותאנרגטית
והגוף שלך יתחיל תהליכים הישרדותיים כמו אגירה של שומן
והאטה של המטבוליזם כדי
להתאים תצמו לגריעון המוגזם
כל מה שאת צריכה זה גירעון קלורי
קל לא יותר מזה בהצלחה(:
את תיכנסי למצבשלזמינותאנרגטית
והגוף שלך יתחיל תהליכים הישרדותיים כמו אגירה של שומן
והאטה של המטבוליזם כדי
להתאים תצמו לגריעון המוגזם
כל מה שאת צריכה זה גירעון קלורי
קל לא יותר מזה בהצלחה(:
באותו הנושא: