4 תשובות
גם אני ככה
אני בעד לנוח כדי לצבור כוחות
ותתעודדי שעוד שבוע חופש גדול!!
אני ניגשת למועד ב במתמטיקה אז החופש שלי יתחיל מאוחר יותר, אבל אם את לא אז יש לך ממש עוד כמה ימים אחרונים
יום הולדת? מזל טוב!
גם אני ככה, זה קשה.
אני מוותר וזה לא טוב, קשה להמשיך אבל את יכולה, בהצלחה ועוד מעט חופש!!
שואל השאלה:
תודה לכם❤
אני מתחילה את החופש שלי רק ב6.7 וזה הכי מבאס שכאילט אנחנו כבר בסוף ויש הרגשה של סוף אבל זה עדיין לא נגמר
כבר לכל המבחנים שיש לי אין לי מוטיבציה ללמוד ואין לי כוח אליהם רק אם זה מקצועות שחשובים לי נגיד מתמטיקה