2 תשובות
פשוט לוחצים, זה מסך גדול.
קודם כל העצירה היא הדרגתית גם אם את לוחצת על stop. דבר שני את יכולה פשוט להוריד מהירות בהדרגה (וזה גם בריא יותר לשרירים ולמערכת הנשימה) עד שאת מגיעה להליכה, ואז לעצור.