4 תשובות
קרבי ומבצעי זה אותו הדבר מתוקי.
זה פשוט קשר"ג, תפקיד נוראי. בגלל זה יש קצונה ייעודית כי אף אחד לא רוצה לצאת לקצונה משם.
שואל השאלה:
אתה יודע אולי על המסלול הקרבי ?
שואל השאלה:
אמרו לי שקשרג זה משהו אחר כי זה מצריך עוד מיון חוץ ממיון של קצונה ייעודית
קצונה יעודית זה מזעזע לא להתקרב