8 תשובות
זה פשוט קורה
פשוט קורה
אתה לא תפספס את זה תאמין לי
תגיד לעצמך ''איתה אני לא יכול לצאת'' ובום, שתי דקות אח''כ אתה כבר מאוהב.
כשזה יבוא אתה תראה..(:
אהבה זה לא משהו שאתה יכול לשלוט בו, זה בא מעצמו
תנסה לצאת ולהכיר אנשים חדשים
תנסה לצאת ולהכיר אנשים חדשים
אני לא לסבית אבל לפי ניסיון שלי עם בנים חהחהחהחהחחה אתה אמור להרגיש כשאתה מתאהב במישהי
זה פשוט קורה שזה יקרה אז תדע
באותו הנושא: