6 תשובות
חחח זה נשמע חמוד
אם לא באלך לצחוק תחשבי על משהו עצוב או משהו למרות שאי אפשר ממש לשלוט בזה
אם לא באלך לצחוק תחשבי על משהו עצוב או משהו למרות שאי אפשר ממש לשלוט בזה
^ לחשוב על משהו עצוב לא עוזר זה רק נותן לך עוד זמן לחשוב על הצחוק
גם אני ככה אני רואה יונה אני צוחקת מה אכפת לי צחקי כמה שבא לך
אנונימית
אוי תצחקי תעשי פדיחות תעשי צחוקים תהני מהחיים, חסר אנשים מגניבים בעולם. גם אני כמוך, זה בסדר זה נפלא
שואל השאלה:
כן אבל אח''כ אני מוציאה את עצמי מפגרת ליד בנים וזה ואז הם חושבים שזה בגללם ושאני רודפות אחרי בנים
כן אבל אח''כ אני מוציאה את עצמי מפגרת ליד בנים וזה ואז הם חושבים שזה בגללם ושאני רודפות אחרי בנים
אנונימית
אוי אל תדאגי את תמצאי מישהו מצחיק ומגניב כמוך, אבל אם את ממש עושה פדיחות אז תנסי לשמור על פאסון ליד בנים כי יחשבו שאת פיק מי
באותו הנושא: