18 תשובות
קצת חסר טקט אבל עדיף שתשאלי
אנונימית
זה בסדר אני חושבת...
תמיד עדיף במציאות אבל אם קשה לך (אני יכולה להבין למה) תשלחי לו הודעה.
תמיד עדיף במציאות אבל אם קשה לך (אני יכולה להבין למה) תשלחי לו הודעה.
לאא
כאילו אל
או שתשאלי פנים מול פנים: מה אנחנו?
או שתפתחי שיחה ו תשאלי אותו
או שתפתחי שיחה ו תשאלי אותו
לא מביך
כן זה חסר טקט
אני חושבת שעדיף שתשאלי אותו קודם
אנונימית
הכי לא בטלפון
זה לא דברים של טלפון זה צריך להיות פייס טו פייס
זה לא דברים של טלפון זה צריך להיות פייס טו פייס
כן, מאוד.
האמת שכן
לא מביך.
אם את כבר שואלת אז פנים מול פנים
לכי על זה, לא מביך וגם יותר קל לשאול את זה בווטספ מבמציאות
נעע אני שלחתי את זה לאקסית שלי וכל המשך הזוגיות אנחנו צחקנו על זה
כן זה קצת חסר טאקט וגם מביך.
תשאלי אותו איך הוא מגדיר את הקשר שלכם כרגע כי את מבולבלת..
תשאלי אותו איך הוא מגדיר את הקשר שלכם כרגע כי את מבולבלת..
רחל? ועדיף שלא, תשאלי אותו פנים אל פנים
אנונימי
חסר טקט
באותו הנושא: