7 תשובות
חברה שלי טסהה זה מבאס כי גם אני רוצהה
שואל השאלה:
ואיי את יכולה בבקשה לשאול אותה כמה שאלות?אני בחיים לא הייתי בהופעה לפני ואין לי מושג מה לעשות חח
ואיי את יכולה בבקשה לשאול אותה כמה שאלות?אני בחיים לא הייתי בהופעה לפני ואין לי מושג מה לעשות חח
אנונימית
כן אני יכול לשאול אותה מותק חכי3>
אוקיי היא הייתה רק פעמיים בהופעות אבל אני אגיד לך מניסיון אישי שלי: את צריכה להרגיש בנוח ולכי איך שאת רוצה מותק שלי ואל תקני משם שתייה זה מאוד מסוכן ושימי לב לחפצים שאת לוקחת ותחזיקי את הטלפון שלך טוב טוב כי יש שם מלא כייסים (גנבים)
שואל השאלה:
היא בפיט?
היא בפיט?
אנונימית
אני הייתי בהופעה לא פסטיבל אפ יש לך דאלות אני פה
הייתי לפני בערך חודש אצל לואי
באותו הנושא: