4 תשובות
הייתי רוצה להגיד לרצוח יהודים אבל נזכרתי שאני גר בישראל
אנונימי
^^חג העשורא, וזה לא לתקוע סכינים בעצמך זה להכות את עצמך עד שיש פציעה. שאלו על האסלאם, לא על זרם ספציפי באסלאם.
בכל מקרה, אני מאמין שזה משתנה בין מדינות, ושלרוב העולם זה העלייה למכה פעם בשנה. אני חושב שהראמדן הכי קשה לאנשים שאין להם בעיה עם העלייה למכה
בכל מקרה, אני מאמין שזה משתנה בין מדינות, ושלרוב העולם זה העלייה למכה פעם בשנה. אני חושב שהראמדן הכי קשה לאנשים שאין להם בעיה עם העלייה למכה
העלייה לרגל, זה נשמע קשה ברמות
הראמאדן
עזבו שחצי מהם (בעיקר הצעירים) בכלל לא שומרים אותו כבר
עזבו שחצי מהם (בעיקר הצעירים) בכלל לא שומרים אותו כבר
באותו הנושא: