4 תשובות
תרשמי לעצמך סדר יום קבוע שזאת תיהיה השגרה שלך ועוד רשימה של מה את מתכננת לעשות באותו היום והכי חשוב תהיי גאה בעצמך
היי, יש פודקאסט של פז אושרן שיש לו מרכז nlp בארץ והוא מומחה במקצוע.
זה עשוי מאוד לעזור בהרבה מהבעיות שהזכרת, הוא בעצם מלמד בעיקר איך לשנות דפוסי מחשבה, ומעשיר את המאזינים בכלים טובים ובדרכי חשיבה מאוד טובים ונכונים. זה מומלץ לכולם באופן כללי ובפרט למי שחווה קשיים כאלה ואחרים. בהצלחה רבה את על זה ואני מאמין שאת יכולה לצאת מהמצבים הפחות טובים האלה, רק עצם זה שפתחת את זה כדי לקבל עזרה מכל מי שעשוי לעזור (:
שואל השאלה:
אני מטופלת אצל פסיכיאטרית
השבוע הזה אמורה להתחיל ללמוד בבית ספר לחינוך מיוחד ושם אקבל פסיכולוגית.
מישהי שהייתי שומרת לה על הילדים הייתה מטפלת באנלפי,היא עשתה לי כמה טיפולים וזה היה נחמד... ואחרי האשפוז הראשון האבא שלי רצה שאלך אליה אבל אמא שלי לא יכלה לשלם כי זה 350 לפגישה של שעה וחצי אך אני זוכרת נכון.
ואבא שלי ואשתו למדו את שיטת האנלפי והוא רצה לעשות לי טיפולים אבל הרגשתי פחות בנוח לשתף כי הוא אבא שלי והקשר שלנו לא ואו.

אני פשוט לא יודעת ממה להתחיל סדר יום
כי כאילו כל יום הסדר יום משתנה לי,השעות שאני קמה אוכלת,הולכת לישון שנת קמה הולכת לישון בלילה מטיילת עם הכלבים מאכילה את החתולים מתקלחת מסדרת את החדר וכו
אנונימית
היי, בוקר ושבוע טוב (:
מקווה שהיה לך כייף בתחילת הלימודים בבית הספר החדש (:
זה נשמע שהפודקאסט יכול להתאים כי את לא חייבת לשתף מישהו או מישהי, וגם כי הוא פשוט קולע ומדבר שם ממש על נושאים ודברים שנוגעים פשוט לכל סוגי האנשים והבעיות שיש, זה פשוט קולע לכל אחד ואחת כזה
אז אני בטוח שזה יכול לעשות לך את הסדר הזה שאת מרגישה בו את הבלאגן
לי היה בלאגן בתחומים אחרים שהוא מדבר עליהם, בהרבה מהתחומים האמת וזה לגמרי עשה לי סדר ולפעמים אני שוכח ממה שהוא לימד אז אני חוזר לשם להקשיב לזה שוב
גם את הסדר עם התזונה האמת שקצת הזנחתי, חזרתי שוב פעם לאכול מתי בא לי בלי שהגוף שלי צריך וכל מיני כאלה אז אני גם כן חושב לחזור להקשיב לפודקאסט ולשנן קצת את העקרונות שהוא מלמד... אגב אני עושה את זה תוך כדי עבודה או באוטובוס ולא בזמני החופשי חחח
ושזה לא ישמע שאני מוכר את זה חח פשוט בעבודה דיברתי על זה עם כמה אנשים והמלצתי להם על הפודקאסט, התלהבתי כלכך שגיליתי את הפודקאסט שלו אז זה התפרש להם שאני כאילו מוכר את זה לאנשים וכו
זו פשוט ההתלהבות והלהט כי חבל שלא הכרתי את זה בגיל יותר צעיר זה היה משנה לי הרבה דברים, אבל אני מאוד שמח שאני מכיר באן אל פי עכשיו, כי כרגע זה משנה לי דברים ממש לטובה.
מעניין אם כבר ניסית והקשבת, תעדכני