7 תשובות
מדעי המחשב
אנונימית
פיזיקה אולי
שואל השאלה:
לא יודעת אני פתוחה להכל..אבל שוב מעדיפה משהו קשה כי אני סתומה במוח בקטע מוגזם אז משהו שישפר לי תמוח
לא יודעת אני פתוחה להכל..אבל שוב מעדיפה משהו קשה כי אני סתומה במוח בקטע מוגזם אז משהו שישפר לי תמוח
אנונימית
פיזיקה- מעניין משלב קצת חומר עיוני עם הרבה ריאלי מתאים לחובבי מתמטיקה ומדעים, משתלב טוב עם כימיה לקראת סוף יב(או תחילת יב תלוי בביתספר)
ביולוגיה- הרבה חומר עיוני מתאים לכאלה שרפואה מעניינת אותם והחיים בכללי
כימיה- יותר חישובים ברמת המיקרו, מתאים לכאלה שמשלבים ביולוגיה, בביולוגיה לומדים את התהליכים הכלליים ובכימיה לומדים את אותם התהליכים רק ברמה הכימית.
מדעי המחשב/ הנדסת תוכנה - האמת שאני לא יודעת על זה יותר מידי אבל זאת מגמה ריאלית נטו, מעולה לכאלה שמתעניינים במחשבים ומתמטיקה, יתרון גבוה לכאלה שמרחיבים עם זה פיזיקה
ביולוגיה- הרבה חומר עיוני מתאים לכאלה שרפואה מעניינת אותם והחיים בכללי
כימיה- יותר חישובים ברמת המיקרו, מתאים לכאלה שמשלבים ביולוגיה, בביולוגיה לומדים את התהליכים הכלליים ובכימיה לומדים את אותם התהליכים רק ברמה הכימית.
מדעי המחשב/ הנדסת תוכנה - האמת שאני לא יודעת על זה יותר מידי אבל זאת מגמה ריאלית נטו, מעולה לכאלה שמתעניינים במחשבים ומתמטיקה, יתרון גבוה לכאלה שמרחיבים עם זה פיזיקה
מה שבאמת כיף במדעי המחשב זה העניין היצירתי
יש כזה עניין מתמטי עם הקודים אותו רעיון אבל תכלס את אמורה לחשוב בצורה יצירתית ויעילה איך ליצור פעולות וכזה בצורה הטובה ביותר
יש כזה עניין מתמטי עם הקודים אותו רעיון אבל תכלס את אמורה לחשוב בצורה יצירתית ויעילה איך ליצור פעולות וכזה בצורה הטובה ביותר
אנונימית
שואל השאלה:
תראה אין לי מושג מה הם מציעים אבל הם אמרו שצריך לבחור פשוט משהו שאתה רוצה והם יגידו בחופש הגדול אם זה אפשרי אבל בטוח יש את כל אלה..
קיצר מה אומרים?
עשיתי מבחן איי קיו בגוגל ויצא לי 87 שזה ממש קצת אז אני רוצה להיות פחות סתומה
תראה אין לי מושג מה הם מציעים אבל הם אמרו שצריך לבחור פשוט משהו שאתה רוצה והם יגידו בחופש הגדול אם זה אפשרי אבל בטוח יש את כל אלה..
קיצר מה אומרים?
עשיתי מבחן איי קיו בגוגל ויצא לי 87 שזה ממש קצת אז אני רוצה להיות פחות סתומה
אנונימית
אל תלכי לפי מה שיעשה אותך חכמה יותר כי זה לא עובד ככה
תלכי לפי מה שאת חושבת שיעניין אותך
לפי התחומי עניין שלך כיום. למדת עד עכשיו מדעים שזה כולל כימיה ביולוגיה ופיזיקה, אז את יודעת בערך מה לומדים בכל מגמה מבחינת הבסיס, תלכי לפי זה. ובהצלחה
תלכי לפי מה שאת חושבת שיעניין אותך
לפי התחומי עניין שלך כיום. למדת עד עכשיו מדעים שזה כולל כימיה ביולוגיה ופיזיקה, אז את יודעת בערך מה לומדים בכל מגמה מבחינת הבסיס, תלכי לפי זה. ובהצלחה
באותו הנושא: