5 תשובות
מי אמר שהולכים
אני לא הולכת
כי מסיימים ב20.6
כי חוק חינוך חובה.
כי עדיין לא סיימנו, הולכים לפגוש חברים, עדיין יש כן מורים שמלמדים
וגם זה הסוף, למה לוותר? יש אווירה מיוחדת
ההורים שלי מכריחים אותי ללכת
אנונימית