8 תשובות
מהה מה יש באשקלון?
זה לא באוגוסט?
אולי אני יוצאת עדיין לא הודיעו לי על התפקיד שקיבלתי
אנונימית
אני יוצאתת
שואל השאלה:
יואו אז אני אראה אותך מאיזה סניף את
יואו אז אני אראה אותך מאיזה סניף את
אני הולכת לשנייהם
שואל השאלה:
סמינר זה רק למי שהתקבל לתפקיד של הדרכה/רכזות
סמינר זה רק למי שהתקבל לתפקיד של הדרכה/רכזות
שואל השאלה:
מחנה קיץ באוגוסט וסמינר זה בסוף יולי ויש כמה סמינר אחד באשקלון בסילבר ואחד בצפון או במרכז לא בטוח
מחנה קיץ באוגוסט וסמינר זה בסוף יולי ויש כמה סמינר אחד באשקלון בסילבר ואחד בצפון או במרכז לא בטוח
באותו הנושא: