10 תשובות
מה את משווה את זה לשואה?
אנונימי
אגב לחתן בנות 12 זה מה שעשו במדינות ערב, לא אשכנזים.
אנונימי
שואל השאלה:
דיברתי על כל מה שהתימנים עברו ולא אמרתי שזב נוראי כמו השואה רק אמרתי שזאת הייתה שואה (אסון גדול )
דיברתי על כל מה שהתימנים עברו ולא אמרתי שזב נוראי כמו השואה רק אמרתי שזאת הייתה שואה (אסון גדול )
אנונימית
שואל השאלה:
לחטוף תינוקות וילדים זה לא בסדר לחתן ילדות בנות 12 עם גברים מבוגרים זה לא בסדר להרעיב ילדים למוות זה לא בסדר .
לחטוף תינוקות וילדים זה לא בסדר לחתן ילדות בנות 12 עם גברים מבוגרים זה לא בסדר להרעיב ילדים למוות זה לא בסדר .
אנונימית
מדברים על חטופי תימן, זה צף ונעלם פעם בכמה חודשים. אף אחד לא אומר שזה היה בסדר. השואה הייתה בסדר גודל *הרבה* יותר גדול, ונרצחו בה אנשים. זו קנונייה של חטיפות, אין מה להשוות. יום חטופי תימן יהיה מוזר, כי זה לא באמת יום זיכרון, הם הרי היו בחיים.
שואל השאלה:
שואה זה אסון גדול
שואה זה אסון גדול
אנונימית
זה לא
אנונימי
זה מזעזע
לא מדברים כי זה דבר שפעם היו אנשים שניסו להסוות את זה
לא מדברים כי זה דבר שפעם היו אנשים שניסו להסוות את זה
זו לא הייתה שואה. הגדרה של שואה זה רצח עם.
אנונימי
המשמעות המקראית היא כנראה שממה, כלומר לא סתם אסון, שזאת מילה כללית מדי, אלא ממש חורבן.
אנונימי
באותו הנושא: