9 תשובות
אני מכינה לעצמי אני בי'א
ביסודי הם היו מכינים לי
ביסודי הם היו מכינים לי
כן, ואני חושבת שכן.
כן
כן הכינו לי תמיד אמא שלי הייתה משקיעה בי בטירוף, וכן ברור שאני אכין לילדים שלי
כן וכן
כן חח
כשגדלתי הכנתי לעצמי
כשגדלתי הכנתי לעצמי
עד היום
אמא שלי הכינה לי ועד היום היא מכינה לי הייתי מעדיפה להכין לעצמי פשוט אין לי זמן בבוקר
באותו הנושא: