7 תשובות
כן(?)
סימן טוב
כן ברור
כן למה לא , פירגנה לך , ואם אתה פוחד להכנס לפרינד זון תשוחח איתה על זה , שאתה מרגיש כלפיה משהו(אם אתה מרגיש)
כן
אלא אם כן החברים שלך ממש מכוערים
אלא אם כן החברים שלך ממש מכוערים
מאוד טוב
כןכן ברור
אלא אם הם חברים מכוערים
אלא אם הם חברים מכוערים
באותו הנושא: