6 תשובות
באמת באמת שהוא יושב עלייך מעולה, חבל שתפספסי את היומולדת, זה הכל בראש.
אל תפחדי יהיה בסדר, תבואי קלילה משוחררת ובוויב חיובי (ממש סהר קליזו אני לול) תהני לך והבגד ים מאוד מחמיא לך:)
תעשי חיים ותבלי! לא לפחד!
וואי יש לך גוף מהמם
M|O
שואל השאלה:
הבעיה שלי זה הרגליים כי בנקודת פגישה בין המותן לרגליים רואים את הגודל של הרגליים
תקשיבי!!! הבגד ים יושב עלייך מושלם ויש לך גוף יפה. את לובשת אותו !!
שואל השאלה:
זה הבגד ים היחידי שעולה עליי (קניתי אותו בספטמבר) וזכרתי שהוא נראה עליי טוב אבל הוא לא בשיט וההסעה יוצאת עוד שעה