יש לי היום שיעור קראטה אבל אני ממש רוצה להיות במכון.. ובגלל הקראטה שלי שהוא בימי שני ורביעי אין לי זמן להתאמן במכון אני לא בטוח מה אני יכול לעשות כי בגלל שאני עושה פול באדי אני חייב יום מנוחה אחרי זה אז תקשיבו רגע מה חשבתי, היום יש לי קראטה. אז אולי חשבתי שאוותר על אימוני בטן, אעשה רק ידיים כנפיים וחולי אבל אוותר על בטן, ואז שאני אבוא לקראטה שם עושים רק מלא אימוני בטן וכנטבן קראטה, זה לא עוד אימון לידיים אלה עם כן הוא יגיד לנו לעשות שכיבות סמיכה אבל אני גם יכול לבקש ממנו לא לעשות נגיד, אתם מבינים למה אני מתכוון כאילו? מה אתם חושבים זה נכון מה שעשיתי? כי אני לא יודע מה לעשות.. אני רוצה להתאמן שלוש פעמים בשבוע אבל הקראטה לא מאפשר לי את זה, אני לא יודע איך אני אמור לסדר בשבוע את האימונים שלי והקראטה, אז אולי ככה אפשר לעשות? שכאילו אוותר על אימון בטן וכשאלך לקראטה אעשה אותו שם