התחברות הרשמה

גם מי שבתיכון מתחיל בעשר מחר בגלל השביתה ?..

15 ביוני 2022, 22:39
שביתהתיכון    
4 תשובות
תלוי איפה
כ
כבר לא.
לא בצער וביגון
L
Laylali
זה היה היום מה
D
Drella
שואל השאלה:
לאדעת אחותי מתחילה מחר מאוחר יותר בגלל זה
אנונימית
באותו הנושא:
מחר בגלל השביתה המרכז מתחילים בעשר?
נכון לעכשיו מתי מתחילים ללמוד בחטיבה ובתיכון? (בגלל השביתה)
יש מחר שביתה או לא? מתחילים בעשר?
עכשיו המורה שלי התקשר אלי ואמר לי שמחר מתחילים בעשר, זה אצל כולם בתיכון ?
אני מתחילה היום בעשר אבל בעשר יש לי שעה ספורט ויש לי פטור אז לבוא ב11?
מחר התיכונים מתחילים ב10 בגלל השביתה?
השביתה של המורים זה גם רלוונטי לתיכון?
חחח איזה כיף ליי כבר יומיים מתחילים ב 10 בגלל שביתה
השביתה גם לתיכון? ביום רביעי
השביתה זה רק לחטיבה או גם לתיכון?
השביתה רק לתיכון או גם לט ח ז?