15 תשובות
שואל השאלה:
מה להגיד
מה להגיד
אנונימית
תשאלי אותו מה שלום הכלב שלך
אויי אני מקווה שהכלב בסדר והכל טוב פשוט תתקשרי ותאמרי מה עם הכלב ושאת מאוד דואגת ומקווה שהוא בסדר!
מקווה שהוא יהיה בסדר!!:)
ואין מה להתבייש הרי זה הכלב שלך, את יכולה לשאול.
מקווה שהוא יהיה בסדר!!:)
ואין מה להתבייש הרי זה הכלב שלך, את יכולה לשאול.
אין מה להתבייש, מין הראוי שאת תתקשרי, ברור שאת מודאגת והווטרינר יודע את זה.
פשוט תתקשרי, תגידי שלום, איך קוראים לך שידעו במי מדובר ותשאלי מה שלום הכלב. ממש מקווה שיהיה בסדר
פשוט תתקשרי, תגידי שלום, איך קוראים לך שידעו במי מדובר ותשאלי מה שלום הכלב. ממש מקווה שיהיה בסדר
היי, מצטערת מה שקרה לכלב שלך 3>
ולגבי השיחה, תקשיבי הכל טוב, אני מכירה את בביישנות הזאת והכל, אבל אין לך ממה להרגיש לא בנוח, את בסך הכל דואגת לכלב שלך, זה יותר מזכותך לשאול מה איתו.
אז את יכולה להתקשר ולהגיד "היי אני ____ (השם שלך ותפרטי אולי בצורה שידע מי הכלב שלך או משהו), רציתי לשמוע איך הכלב שלי?"
או משהו כזה, את יכולה להגיד באמת כל דבר.
אחר כך הוא יענה לך, את תשאלי עוד משהו אם את רוצה ואם לא תגידי לו תודה רבה ותסיימו את השיחה
מקווה שיהיה בסדר, אשמח לשמוע אחר כך ממך איך הכלב שלך❤
ולגבי השיחה, תקשיבי הכל טוב, אני מכירה את בביישנות הזאת והכל, אבל אין לך ממה להרגיש לא בנוח, את בסך הכל דואגת לכלב שלך, זה יותר מזכותך לשאול מה איתו.
אז את יכולה להתקשר ולהגיד "היי אני ____ (השם שלך ותפרטי אולי בצורה שידע מי הכלב שלך או משהו), רציתי לשמוע איך הכלב שלי?"
או משהו כזה, את יכולה להגיד באמת כל דבר.
אחר כך הוא יענה לך, את תשאלי עוד משהו אם את רוצה ואם לא תגידי לו תודה רבה ותסיימו את השיחה
מקווה שיהיה בסדר, אשמח לשמוע אחר כך ממך איך הכלב שלך❤
אנונימית
אין במה להתבייש, זכותך המלאה לדאוג לו לדעת מה קורה איתו.
החלמה מהירה❤
החלמה מהירה❤
שלום, אני ... מה שלום הכלב שלי
תשאלי מה איתו
למה להתבייש? זה החיים שלך הכלב שלך אז למי אכפת ממבוכה..
תגידי לו "היי, *** בסדר? אני דואגת לו.."
ה*** זה השם של הכלב שלך
תגידי לו "היי, *** בסדר? אני דואגת לו.."
ה*** זה השם של הכלב שלך
אוי,
עכשיו קראתי שכתבת שהוא נפטר..
אני ממש מצטערת.
תהיי חזקה ואני פה בשבילך :)
עכשיו קראתי שכתבת שהוא נפטר..
אני ממש מצטערת.
תהיי חזקה ואני פה בשבילך :)
יואו :( די זה נורא לשמוע . נשבעת לך שאני עם דמעות בעיניים, אני כלכך מבינה את הכאב שלך ואני כלכך מפחדת מהיום שהכלב שלי לא יהיה פה יותר :((( אני בטוחה שכבר לא כואב לו יותר והוא במקום טוב יותר, אני מקווה שתהיי חזקה :(
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכולם גליתי שהוא נפטר נשבר לי הלב.
תודה לכולם גליתי שהוא נפטר נשבר לי הלב.
אנונימית
אוי, מצטער לשמוע תהיי חזקה❤
אלוהים, אני כל כך כל כך מצטערת.
זה נורא
זה נורא
באותו הנושא: