7 תשובות
וואלה גם אני לא הבנתי אבל אני חושב שאת במסה יותר קל לעלות בשרירי וזה
אנונימי
חיטוב זה מה שנחשב "יפה" זה לא לרדת בשריר זה לרדת בשומן שצרכת במסה
אחוזי השומן יורדים לא מסת השריר
חיטוב זו שמירה על מסת השריר כי עדיין עושים אימוני כוח לא מפסיקים בזמן החיטוב אבל באותו הזמן יורדים באחוזי השומן שצברת כביכול בזמן המסה
שואל השאלה:
אוקיי אבל כשאני בחיטוב אני גם ארד במסת שריר שבניתי במהלך המסה אז למה המאמץ להיות במסה?
אנונימית
אולי שאת עושה חיטוב זה לא כל השרירים יורדים^
את לא תרדי במסת השריר אלא אם כן לא תעשי אימוני כוח ותמשיכי לגרות את השריר
אם תמשיכי באימונים ותהיי בגרעון ירדו אחוזי השומן והמסה תישמר
אתה לא יורד בשריר כי בחיטוב אתה אוכל את אותו כמות החלבון כמו במסה אתה פשוט במאזן קלורי שלילי מה שגורם להפחתה באחוזי השומן וככה מתחטבים