4 תשובות
7 שנים
כן, חד משמעית.
כן, חד משמעית.
6 שנים עם מורה פרטית
פרשתי כי לא אהבתי את המורה
ךדעתי לא שווה אם אתה רוצה רק קיץ, אם זה לטווח ארוך אז לגמרי שווה
פרשתי כי לא אהבתי את המורה
ךדעתי לא שווה אם אתה רוצה רק קיץ, אם זה לטווח ארוך אז לגמרי שווה
למדתי 10 שנים בזמנו, הפסקתי בגלל שלא נהנתי ולא אהבתי את המורה(ולא מצאנו מורה ברמה שלה)
לא שווה ללמוד אם אתה רוצה רק בקיץ, זה נחמד בשביל תעסוקה אבל בזבוז כסף אם לא תמשיך(חודשיים זה לא מספיק זמן בשביל באמת להתמקצע ולהגיע למצב שאפשר לנגן ברמה גבוה וטובה;
לא שווה ללמוד אם אתה רוצה רק בקיץ, זה נחמד בשביל תעסוקה אבל בזבוז כסף אם לא תמשיך(חודשיים זה לא מספיק זמן בשביל באמת להתמקצע ולהגיע למצב שאפשר לנגן ברמה גבוה וטובה;
שואל השאלה:
כן אני נראה לי אמשיך גם אחרי הקיץ פשוט שנה שעברה התחלתי קצת ללמוד באפליקציה (בגלל הקורונה) ולא כזה עבד אז החלטתי לנסות הקיץ עם מורה.
כן אני נראה לי אמשיך גם אחרי הקיץ פשוט שנה שעברה התחלתי קצת ללמוד באפליקציה (בגלל הקורונה) ולא כזה עבד אז החלטתי לנסות הקיץ עם מורה.
באותו הנושא: