13 תשובות
ברור שיש סיכויי
אין קשר, טוב שאמרת את זה.
כמה שיותר צהוב ככה יותר טוב, זה בדיוק מה שהצבא רוצה לשמוע ואל תדאג זה לא ישפיע לך על השיבוץ, מה שכן אם לא תעבור את הגיבוש ולא תקבל שום תפקיד אז כן תשובץ לפי מנילה/צורכי צבא ויש מצב שתיפול שם (לא מבין מה הבעיה שלך גם משם אפשר להגיע למקומות מאודד איכותיים)
שואל השאלה:
^נכון, כמה שצהוב יותר טוב אבל זה הבעיה שלא הייתי מספיק צהוב לגבי הסיירות הגבוהות יותר.

ומה הכוונה "לא מבין מה הבעיה שלך?"
אנונימי
מה הבעיה שלך עם החטיבות ותפקידי קביעה?
הם אחלה לגמרי, שמעתי הרבה יותר חוויות מהצבא מאנשים ששירתו בגדודים מאשר אנשים ששירתו בדובדבן, 669, חובלים...
שואל השאלה:
^דווקא אני שמעתי ההפך
בגדודים זה הרבה שמירות לפי מה שהבנתי
סיירות כמו 669 דובדבן מטכל שייטת, יותר עושים פעולות "רציניות" יותר, זה כמובן לפי מה שהבנתי
אנונימי
אתה צודק אבל לא דיברתי על זה בכלל
שואל השאלה:
^ על מה כן דיברת?
אנונימי
לא על פעילות מבצעית, חוויות מהשירות, דברים שאתה זוכר שהם לא בהכרח זה
שואל השאלה:
^ מה זאת אומרת חוויות מהשירות?
לא באתי סתם אחי לצחוק עם החברה, זה גם חלק כמובן אבל לא זאת הסיבה העיקרית

בתכלס חוויות משמעותיות יותר תשיג מסיירות כמו 669/מטכל/מגלן וכו
אנונימי
אין ספק בכלל שבשגרה הם יעשו יותר, אבל אם ניסית ולא הגעת לשם אל תעצור, יש לך שבוע ראיונות עם תפקידים סופר איכותיים וגם אם זה לא צלח, יש לך את החטיבות והיחידות המיוחדות שלהם ואת הסיירות החטיבתיות וגם אם זה לא תוכל לצאת לפיקוד, קורסים והכשרות..
ובסופו של דבר אל תשכח את זה, מי שמנצח ומכריע מלחמות בסופו של יום אלו הגדודים, שריון, תותחנים, חירניקים, הנדסה... (לא שאני חלילה מזלזל ביחידות המיוחדות)
בקיצור, מקווה שהבנת אותי
בהצלחה בכל מה שתבחר חבר
שואל השאלה:
^ תודה רבה מלך
אנונימי
א. זה לא סותר.. אם יש לך נתונים לסיירת יזמנו אותך לגיבושים.
ב. סיירות זה יפה אבל לא צריך להתרגש ולהיות צהוב כל כך.
מול צהל תהיה צהוב
זה ישפיע על השיבוץ ועל התוצאות שלך בגיבושים אבל סיירות זה לא דבר כזה נוצץ.
ג. בהצלחה. גם גבעתי וגם גולני זה סבבה
אין שום בעיה. גדוד שקד בגבעתי הוא ההמשך של סיירת שקד.
אפשר גם תמיד ללכת לסיירת גולני או סיירת גבעתי.
סיירות מיוחדות זה תפקידי מיון. כל עוד תעבור אתה מתנדב לזה, וכל עוד אתה עובר גיבוש, אתב מתחיל טירונות.