10 תשובות
לא זה תקין
זה סביר לגמרי
שואל השאלה:
^זה לא תקין לפי בי אמ איי,
בהתחלה ירדתי 11 קילו מהפרעות אכילה ועכשיו אני בתהליך החלמה ויוצא שאני עולה את הכל שוב
^זה לא תקין לפי בי אמ איי,
בהתחלה ירדתי 11 קילו מהפרעות אכילה ועכשיו אני בתהליך החלמה ויוצא שאני עולה את הכל שוב
אנונימית
הbmi שלך זה 24.5, כלומר בטווח הרגיל.
בעוד חצי נקודה זה נחשב משקל עודף.
בעוד חצי נקודה זה נחשב משקל עודף.
זה לא ממש נורא , (מחשבון ביאמאי לא מדויק בגרוש הוא כותב שאני בעודף משקל גבוהה בזמן שיש לי קוביות>
לפחות זה תקין
לא נורא בכלל
כי כנראה יש לך מסת שריר גבוהה, זה לא אומר שהוא לא מדויק.^^
זה ממש מעצבן אותי לראות אנשים שמתלוננים אל זה שיש להם גוף לא בדיוק מושלם, גם שיש להם, הגוף שלי לא מושלם, ובמקום ללכת לסטיפס אני פשוט מתאמן.
אם את רוצה לרדת במשקל תעשי מה שאת רוצה אבל את יודעת שהגוף שלך תקין אז מה הטעם לבוא לפה
אם את רוצה לרדת במשקל תעשי מה שאת רוצה אבל את יודעת שהגוף שלך תקין אז מה הטעם לבוא לפה
זה עודף משקל.
צריך לרזות 10-12 קילו בערך.
צריך לרזות 10-12 קילו בערך.
באותו הנושא: